top of page

Daily Training

Public·171 members

Ludogorets Razgrad vs Nordsjælland live stream 14/12/2023 Soccer

Ludogorets - Live Soccer TV - Football TV Listings, Official Live Streams, Live Soccer Scores, Fixtures, Tables, Results, News, Pubs and Video Highlights.

Så selvom det ved stillingen 0-0 i slutfasen vil være ensbetydende med et massivt pres fra Ludogorets’ side, der vil skabe huller bagude, så går det ene af mine to spil på en kamp uden mål. Lisbergs bud: Kampen ender 0-0 til odds 15, 00 – SPIL HER >>* isbergs bud: Under 2, 5 mål til odds 2, 20 – SPIL HER >>* Fenerbahce – Spartak Trnava 1 (3-0) Lige nu er det tyrkiske storhold blot på tredjepladsen, men formodningen er, at det er der ændret på torsdag aften. For jeg har ganske enkelt ikke fantasi til at se, hvordan Trnava skulle få point her. Lisberg: Tips til 6. runde i Conference League d. 14. december 2023Publiceret: 13. DECEMBER 2023 KL. 11:39Sidst opdateret: 13. 22:53 Lykkes det FC Nordsjælland at krone et mageløst gruppespil med videre avancement, eller går de kolde i Bulgarien? Nicolai Lisberg er klar med stor optakt til deres kamp mod Ludogorets, ligesom han kigger nærmere på et par af Conference Leagues øvrige opgør, hvor alt fortsat er på spil. IMAGO / Sportimage Ludogorets – FC Nordsjælland X (0-0) Torsdag d. december kl. 18. 45 Det har indtil videre været et mindeværdigt gruppespil for FC Nordsjælland med meriterende sejre på henholdsvis 7-1 og 6-1 mod Ludogorets og Fenerbahce. Men skal gruppespillet også være succesfuldt, så skal de have point i Bulgarien i rundens sidste kamp, for ellers er det med overvejende sandsynlighed ensbetydende med exit. I det omvendte opgør vandt de som bekendt hele 7-1, og så kune man jo fristes til at sige, at de også må være favoritter her. Men Ludogorets skiftede hele den sportslige ledelse efter nederlaget mod Farum, og ligesom FC Nordsjælland har de siden da også slået Fenerbahce på hjemmebane. PFC Ludogorets 1945 (@Ludogorets1945) / Sports, Fitness & Recreation Razgrad, Bulgaria ludogorets.com/en/ Born 1945 Joined December 2014 UPCOMING: Ludogorets vs Nordsjaelland, Europa Conference ... Faktisk er de oppe på ti sejre i træk, så lad mig bare igen understrege, at der ikke venter dem nogen nem kamp torsdag. Det vil nok være forkert at bruge ordet nem om FC Nordsjælllands pokalkampe mod AB, men de vandt om ikke andet samlet 5-1 og kunne i de kampe også spare lidt spillere og holde nogle andre til ilden. Dog var det en bet, at Oliver Villadsen måtte udgå og dermed er tvivlsom til kampen, ligesom det endnu er usikkert, om Andreas Hansen når at blive klar, selvom Johannes Hoff Thorup var fortrøstningsfuld på sin keepers vegne. I kampen mod Fenerbahce var Ludogorets’ tilgang det, vi vel kan kalde en kontrolleret offensiv, og jeg tror det handler for begge hold om ikke at risikere det store i begyndelsen. Det ligner derfor et noget mere låst og målfattigt opgør, end hvad vi så i Farum. Og lad os ikke glemme, at Nordsjælland flere gange i denne sæson har evnet at spille kampe uden mål til trods for de mange historier om deres gode offensiv. 000 kr. for nye kunder hos bet365. SpilXperten anbefaler 18+ | Regler og vilkår gælder | Spil Ansvarligt | Selvudelukkelse via rofus. dk| Startbonus: Min. indbetaling 50 kr. Væddemålskreditter kan bruges efter afgørelse af væddemål til værdien af kvalificerende indbetaling. Undtagelser for min. odds/væddemål og betalingsmetode gælder. Gevinster er eksklusive indsats for væddemålskreditter. Tidsbegrænsninger og regler gælder. Registrering påkrævet. Bonuskoden MAXSPIL kan benyttes i løbet af registrering, men beløbet ændres ikke på nogen måde. Spil ansvarligt. Aston Villa er godt nok ikke sikret førstepladsen, da der i tilfælde af nederlag, samt en sejr til Legia, stadig eksisterer muligheden for, at de kan blive overtaget på målforskel. Zrinjski Mostar gav os måske turneringens bedste og mest overraskede kamp, da de i den første hjemmekamp i gruppen kom fra 0-3 nede mod AZ til at vinde 4-3, men det er så ret beset også det, som vi har set fra deres side i dette års udgave af Conference League. Siden da har de blot scoret en enkelt gang og tabt fire i træk, hvorfor deres rolle er udspillet. Ludogorets Razgrad v FC Nordsjælland, 2023/2024 Read about Ludogorets Razgrad v FC Nordsjælland in the UEFA Europa Conference League 2023/2024 season, including lineups, stats and live blogs, ... Alle regler og vilkår Zrinjski Mostar – Aston Villa 2 (0-2) Unai Emerys mænd er flyvende i Premier League, hvor Arsenal og Manchester City senest er blevet sat til vægs, så skal vi udover en favoritrollen i Conference League også regne dem som en mesterskabsbejler? Måske får vi svar på en del af det spørgsmål i weekenden, når der venter en lidt drilsk udekamp søndag mod Brentford. Af samme grund kunne jeg godt forestille mig, at Emery roterer en del til dette opgør. Jo, det lykkedes ude mod FCN, og de var tæt på senest mod Ludogorets, men de blev også sat under et voldsomt pres af en mindre potent offensiv, og de har med afstand været gruppens dårligste hold. Tyrkerne har efter blamagen i Danmark for to uger siden vundet begge sine opgør i den tyrkiske Super Lig, så de skal nok være der, og måske vi også ser et lidt mere navnkundigt hold fra start, end hvad tilfældet ellers har været i nogle af de andre kampe. Fenerbahce kommer til at sætte Trnava under pres fra start, og jeg kunne godt se en kamp, der allerede er afgjort efter de første 45 minutter. Lisbergs bud: Fenerbahce fører med to eller flere ved pausen til odds 1, 95 – SPIL HER >>* Væddemålskreditter op til 1. Nordsjælland-Ludogorets - UEFA Europa League Nordsjælland vs Ludogorets: All the latest UEFA Europa Conference League Group stage match information including stats, form, history, and more. Ludogorets Razgrad vs Nordsjaelland live score,prediction() Ludogorets Razgrad vs Nordsjaelland live score (and video online live stream) starts on 2023/09/21 at 09:00:00 UTC time in UEFA Europa Conference League.

About

Here you can ask questions regarding the trainings. It could...

Members

• Ishita Pataliya
    Ishita Pataliya
  • Janet Gee
    Janet Gee
  • Snake Boon
    Snake Boon
  • Lucien St-Laurent
    Lucien St-Laurent
bottom of page